П'ятниця, 10 липня 2020 року 16:29
   Четвер, 2 липня 2020 року
  № 2020.053.054
 

Головна

Поточний номер
٠ Перша шпальта
٠ Тиждень
٠ Подробиці
٠ Суспільство
٠ Добра скриня

Фоторепортаж
Канівські блоги
Top-NET
Радіо “Канів”
Книгарня

Фотоконкурс
٠ Новий
٠ Архів

Редакція
Реклама
Передплата
Контакти
Безкоштовні оголошення
Де відпочити в Каневі

  Архів номерів

 

Реєстрація



Кому ти віриш?
1.Я вірю Вові.
2.Я вірю Петі.
3.Я вірю Віті.
4.Я вірю в Бога.
5.Я вірю собі і своїй родині.
6.Я вже нікому й нічому не вірю.
Результати


Курсы валют на PROext

Народні прикмети, що свідчать про наближення місцевих виборів 2020 року в Каневі
Автор: від 25 червня 2020 року

ВИБОРИ – В ЖОВТНІ. ДУМАЙТЕ ВЖЕ ЗАРАЗ >>>>>

За 122 дні, 25 жовтня 2020 року в Україні мають відбутися чергові місцеві вибори. Українці прийдуть на виборчі дільниці, аби обрати на наступні п'ять  років місцеву владу - сільських, міських голів, депутатів у сільські, міські, районні ради. Дізнатися про те, що наближаються місцеві вибори не складно - зазвичай у цей період активізуються кандидати в депутати, міські чи сільські голови та їх команди, імена майбутніх кандидатів усе частіше з'являються в місцевих медіаресурсах, соціальних мережах. Розглянемо на прикладі Канева, які "народні прикмети" свідчать про наближення виборів.

Краще пізно, ніж ніколи

Канівці, мабуть, помітили, що із початку червня ц.р. активізувалася робота місцевих комунальних підприємств - латають ями на дорогах, обрізають дерева, стрижуть траву, прибирають вулиці, прикрашають їх арками з квітами, облаштовують освітлення на пішохідних переходах. Зміни на краще, звісно, завжди позитивне явище. Але чому ця активність розпочалася зараз, за чотири місяці до місцевих виборів, а не чотири роки тому, коли міського голову й депутатів міськради щойно обрали?

Зважаючи на карантин і неможливість проведення масових заходів, неофіційна передвиборча кампанія, головним чином, стартувала в інтернеті - на сайті міськради та в соціальних мережах. Так, 11 червня ц.р. у соцмережі Фейсбук з'явилася персональна сторінка міського голови Ігоря Ренькаса. Тут публікуються позитивні новини про місто, роботу міських комунальників і роль у цих процесах міського голови. До розповсюдження новин із цієї сторінки міського голови активно долучаються його підлеглі.

Так, нещодавно на сторінці міського голови Ігоря Ренькаса з'явилися майже одночасно кілька важливих повідомлень: про рішення виконкому міськради закрити усі каналізаційні люки на території навчальних закладів громади кришками, інформація про те, що канівських призовників тестуватимуть на коронавірус, про те, що найближчим часом міський голова збирається від-новити вуличне освітлення біля будинку № 41 по вул. Героїв Дніпра й замінити стелю глядацької зали в міському Будинку культури та інші дописи.

Приємно, що міський голова вирішив стати ближчим до народу й тримати користувачів соцмереж в курсі своїх планів на майбутнє, звітувати про зроблене. Радує й те, що для цього міський голова використовує такі сучасні види комунікацій, як соцмережі.

Шкода лише, що ніхто в команді мера не додумався до цього раніше, приміром, у травні 2014 року, коли Ігор Олександрович щойно обійняв посаду міського голови. Скільки б проблем можна було вирішити, якби в очільника міста була потреба щодня публікувати на своїй сторінці звіт про зроблене! Однозначно, ідею вести персональну сторінку міського голови у соцальних мережах варто взяти на озброєння тому, хто отримає перемогу на виборах мера 25 жовтня цього року, й починати вести її слід із дня прийняття присяги.

Що там з рейтингами?

Ще одна прикмета того, що наближаються місцеві вибори - поява в соціальних мережах різноманітних соціальних опитувань і рейтингів можливих кандидатів. За реакцією на подібні публікації й коментарі до них майбутні кандидати досліджують громадську думку й оцінюють свої шанси на перемогу. А заодно й намагаються шляхом маніпуляцій підвищити свою популярність, переконуючи читачів у тому, що їх кандидатуру підтримує велика кількість виборців, а отже, саме цей кандидат вартий довіри й вашого голосу.

Так, 9 червня ц.р. у соціальній мережі "Фейсбук" та на канівському громадському сайті "Канівнет" з'явилися схожі дописи під назвою "Соціологічне опитування рейтингу кандидатів на посаду голови Канівської ОТГ". Хто, коли, де, на чиє замовлення проводив це опитування - у дописах не зазначалося, як і того, яка кількість людей була опитана. За посиланням, прикріпленим до дописів, відкривається сайт Національного банку досліджень, але дані соцопитування рейтингу кандидатів на посаду голови Канівської ОТГ чомусь не завантажуються. Можливо, тому, що цього соціологічного дослідження не існує в природі?

У так званому "соціологічному опитуванні", опублікованому у "Фейсбуці" та на "Канівнеті", окрім імені і прізвища чинного міського голови представлені як знані у Каневі персони, які вже були кандидатами на посаду Канівського міського голови на попередніх виборах, так і фігури несподівані. Припускаємо, що мета авторів цих дописів - "прозондувати" ситуацію. Як сприймуть читачі новину про можливого кандидата Х? Для цього кандидатуру можливого кандидата Х "маскують" серед інших прізвищ ймовірних кандидатів. Якщо публіка позитивно відреагує на кандидата Х, його висунуть на наступних виборах, якщо ж спостерігатиметься категоричне несприйняття - підшукають іншого. А заодно, публікуючи результати фейкових опитувань, переконають виборця в тому, що інші кандидати мають занадто низький рівень підтримки, що в майбутньому може вплинути на голосування. 

До речі, допис про результати соцопитування, розміщений у мережі "Фейсбук", отримав значну кількість негативних відгуків від канівців, які не дали ввести себе в оману й звинуватили автора в публікації фейкової новини. За декілька годин після цього інформація про "соцопитування рейтингу кандидатів на посаду голови Канівської ОТГ" була видалена автором із сторінки "Фейсбук". Однак інформація, розміщена на сайті "Канівнет" станом на 22 червня ц.р. все ще була доступна.

Вирішення задавнених проблем

Що ще може свідчити про наближення місцевих виборів? Несподіване вирішення проблем, до яких нікому не було діла останні 5 років. Так, наприклад, у Каневі крига скресла у вирішенні питання, актуального упродовж останніх 20 років. Йдеться про громадську вбиральню на малому міському ринку поблизу автовокзалу, про потребу в якій місцеві підприємці говорять вже не один десяток років. Схоже, вбиральня з'явиться вже найближчим часом.

Минулого тижня у будівництво цієї надзвичайно потрібної споруди (вбиральні) було закладено перший камінь - розпочато облаштування вигрібної ями. Участь у цій урочистій події взяв особисто директор комунального підприємства "Міський ринок" Олександр Корнієнко (НА ФОТО), який, не виключено, фігуруватиме у виборах в якості кандидата на посаду міського голови.

Його фото на фоні екскаватора в компанії працівника, залученого до копання ями, опублікували чи не всі новинні інтернет-ресурси Канева. Щоправда, доцільність будівництва "сортира" із вигрібною ямою у 21 сторіччі користувачі соцмереж, м'яко кажучи, піддали жорсткій критиці.

Також незрозуміло, до чиїх заслуг буде зачислена нова вбиральня - чинного мера, чи його можливого опонента на майбутніх виборах Олександра Корнієнка.

Можемо констатувати - у Каневі скоро відбудуться місцеві вибори

Цілком можливо, що під час перевиборчого забігу чинні владці та нові кандидати встигнуть зробити для нашого міста чимало корисних справ. Головне, щоб кандидати не розгубили цього завзяття після 25 жовтня, а продовжували вірою і правдою служити людям так само, як і до дня виборів, упродовж усієї каденції.

Огляд народних прикмет підготувала Марія ГЛАМАЗДІНА

 

30 червня
>> Паховая грыжа: виды, причины возникновения и методы лечения
Далі...

29 червня
>> Як купити дитячий одяг: поради батькам
Далі...

23 червня
>> Система Joker – решение для ограниченных пространством торговых площадей
Далі...

18 червня
>> Зачем нужен уксус для риса в суши?
Далі...

5 червня
>> ПРОКТОНИС: мазь от геморроя. Инструкция и использование
Далі...

28 травня
>> Преимущества вакуум регуляции
Далі...

>> Бренды автоэмалей: что рекомендуют профессионалы?
Далі...

>> История кофе: как напиток из провинции Эфиопии завоевал мир
Далі...

20 квітня
>> Автобагажники на крышу: Как путешествовать на машине с комфортом
Далі...

17 квітня
>> Профессиональный ремонт кондиционера авто
Далі...

12 березня
>> Лучшие квесты Днепра: ТОП-5 квеструмов куда стоит сходить
Далі...

27 лютого
>> Виды и возможности современной наружной рекламы
Далі...

>> Міжнародні вантажоперевезення: основні факти
Далі...

26 лютого
>> Проведение конференции в гостиничном комплексе «Президент»
Далі...

16 лютого
>> Почему не стоит экономить на защите двигателя авто
Далі...

14 лютого
>> Матраци для дитячого ліжечка - як зробити правильний вибір
Далі...

5 лютого
>> День народження фірмового магазину Dnipro-M у Каневі
Далі...

11 січня
>> Комфортный и недорогой переезд без нервов и спешки
Далі...



  © ПП “Канівська Пресс-група”
  © Концепція дизайну:
      ПП “Канівська Прес-група”
  © Дизайн, розробка сайту:
      РА “РЕКЛАМЕРА”



“ДНІПРОВА ЗІРКА”  
офіційна громадсько-політична газета   
м.Канева і Канівського району.  
Заснована 17 квітня 1921 року.  

Матеріали, надруковані в канівському тижневику “Дніпрова Зірка”  
є власністю видавця, захищені міжнародним і українським   
законодавством і не можуть бути відтворені у будь-якій формі   
без письмового дозволу видавця.  
При використанні наших публікацій посилання на газету обов’язкове.  
© Дніпрова зірка