Середа, 24 квітня 2024 року 8:31
   Четвер, 18 квітня 2024 року
  № 2024.16
 

Головна

Поточний номер
٠ Перша шпальта
٠ Тиждень
٠ Подробиці
٠ Суспільство
٠ Добра скриня

Фоторепортаж
Канівські блоги
Top-NET
Радіо “Канів”
Книгарня

Фотоконкурс
٠ Новий
٠ Архів

Редакція
Реклама
Передплата
Контакти
Безкоштовні оголошення
Де відпочити в Каневі

  Архів номерів

 

Реєстрація



Як ви оцінюєте якість послуг, що їх надає Канівське комунальне підприємство «Управління водопровідно-каналізаційним господарством» у співвідношенні до встановлених ним тарифів?
Найвища оцінка - високі тарифи відповідають високій якості послуг.
Середня оцінка - якість послуг терпима, тарифи могли б бути нижчими.
Низька оцінка - якість послуг незадовільна, нові тарифи суттєво б'ють по кишенях простих людей.
Результати


Курсы валют на PROext

Канівський консервний завод «Верес»: нова команда, нові технології, новий підхід
Автор: від 12 серпня 2019 року

ТЕРИТОРІЯ ЗМІН >>>>>

Канівський консервний завод торгової марки "Верес" - одне з підприємств, що створює позитивний імідж нашого міста. Продукцію компанії "Верес", на етикетці якої зазначено адресу виробництва "Черкаська область, місто Канів" можна зустріти на полицях магазинів не лише в будь-якому куточку України, а навіть за тисячі кілометрів звідси - більш ніж у 25 країнах світу. Цього року Канівському заводу групи компаній "Верес" виповнилося 22 роки. Для людини це - вік повноліття, час для формування власної філософії, початку нового етапу життя. Провівши аналогію між 22-річним юнаком, перед яким відкривається безліч можливостей, і підприємством, команда нових топ-менеджерів компанії з ентузіазмом взялася змінювати завод, аби перебудувати його на сучасне підприємство, привабливе місце роботи для мешканців нашого міста та району.

Кожен працівник важливий

Акціонери та керівництво Групи компаній "Верес", до складу якої входить Канівський консервний завод, ставлять за мету вивести компанію на новий рівень. Але успіху можливо досягти лише з командою однодумців - людей різних професій і посад,  котрі мають спільну мету, а їх робота будується на взаємній повазі і довірі. Успіх залежить від людей, які працюють на підприємстві - простих робочих, майстрів, варників, операторів ліній, тих, хто безпосередньо виготовляє більше 80 видів смачної продукції підприємства.

Важливим кроком нового керівництва було створення стратегії розвитку підприємства на найближчі шість років. Цілі, визначені цією стратегією - безпека, ефективність та якість, - доводяться до відома кожного працівника як за допомогою візуальних засобів - плакатів і буклетів, розміщених на інформаційних дошках у цехах, так і на зустрічах трудового колективу.

Керівництво компанії постійно інформує працівників про виклики, що стоять перед підприємством, починаючи з розміру прибутку від реалізації продукції, до стандартів ефективності роботи обладнання. Кожен, хто працює на заводі, має знати, до чого прагне вся команда.

Для чого це знати звичайному працівнику? Саме від звичайних працівників, які безпосередньо виготовляють продукцію, залежать і прибутки, і ефективне використання обладнання, і, безумовно, один з ключових показників - якість продукту.

- Коли задачі компанії доведено до відома кожного працівника і керівники визнають його вирішальну роль у досягненні успіху, працівник стає двигуном змін і прогресу, - пояснює директор виробничого підрозділу Олександр Пузир. - Продуктивність зацікавленого робітника підвищується, і, відповідно, зростають доходи усієї компанії. Винагорода за ефективність для працівників - підвищення заробітної плати та премії.

Відповідальність і розуміння того, що від якості і кількості виробленого залежить не лише прибуток компанії, а й розмір зарплати працівника - найкращий мотиватор. Бо все, що компанія заробляє, вона інвестує в персонал і розвиток підприємства - нове обладнання, безпечні умови праці, навчальні заходи для підвищення кваліфікації, якість продукції. У квітні цього року на підприємстві були переглянуті розміри зарплати працівників. Підвищення в середньому склало 20%, а за окремими професіями досягло близько 30%.

Нам потрібні ваші ідеї

Бажання змін і покращень повинно йти не тільки від керівництва. Ще одне нововведення на "Вересі" - заохочення працівників до генерування ідей щодо вдосконалення виробничого процесу та мінімізації втрат. За кожну ідею, що призведе до зменшення витрат при виробництві продукції, працівник може заробити додаткові гроші. Для того, щоб подати ідею, достатньо заповнити досить простий бланк заявки, що знаходиться на спеціальному стенді, викласти ідею у письмовому вигляді, підписати й вкинути у скриньку. Спеціально створена група експертів обов'язково опрацює заявку і, якщо ідея має практичний сенс, її запровадять у життя. А автор ідеї додатково до морального задоволення отримає ще й матеріальне заохочення.

Так, за словами заступника директора Артура Бугайченка, лише за перший місяць роботи цього проекту було опрацьовано близько 40 ідей. 11 вже реалізовані, ще дев'ять ідей - на стадії реалізації, дві з них за попередніми розрахунками допоможуть підприємству заощаджувати чималу суму - до 84 000 грн. щорічно. До речі, 14 працівників отримали додаткову премію за системою подання пропозицій (СПП). Автори пропозицій з реальним економічним ефектом (після їх впровадження) отримають винагороду у відсотках від суми економічного ефекту.

Нові виклики

Чи відомо вам значення японського слова "кайдзен"? У перекладі це означає - "зміна до кращого", постійне вдосконалення процесів, що є основою ощадливого виробництва. Уперше ця методика була використана на заводі з виробництва автомобілів "То-йота". Працівники канівського заводу на практиці втілюють основні ідеї цієї технології, яка застосовується на підприємствах у всьому світі.

- Ощадливе виробництво вже впроваджуються на заводі, - розповідає майстер Світлана Чупилка. -  На практиці це виглядає таким чином: по закінченні зміни кожна бригада збирається біля інформаційної дошки, на яку заносяться основні показники - кількість виробленої продукції, кількість витраченого матеріалу, інші показники, на основі яких вираховується ефективність роботи обладнання і бригади. Якщо один або декілька показників за витратами вищі за встановлену норму, бригада спільно обмірковує, що стало причиною й визначає, як у подальшому її уникнути, використовуючи кайдзен-підхід. Тепер кожен член бригади зацікавлений у тому, аби не просто "відбути" свою зміну, а використати робочий час із найбільшою ефективністю, виключивши усі чинники, які впливають на рівень заробітку, - підсумовує Світлана Чупилка.

Навчанням працівників новітнім методикам займається заступник директора Артур Бугайченко, який має досвід роботи в міжнародних компаніях та досвід практичного впровадження інструментів ощадливого виробництва, що на сьогодні впроваджуються на всіх сучасних передових підприємствах. Він регулярно проводить тренінги, розповідає, як працюють сучасні техніки вдосконалення.

Окрім кайдзен-проектів на заводі запроваджується система організації та стандартизації робочого місця, що допомагає зробити робоче місце більш безпечним, а виробничий процес  ефективнішим.

Вас чекають на «Вересі»!

Головна цінність будь-якого підприємства - не технології, не сучасне обладнання та будівлі, а люди, які працюють, наповнюючи енергією та життям кожну річ. І саме тому компанія  працює над створенням доброзичливих взаємовідносин, які є запорукою ефективної роботи. А з ким найкраще працюється, кому ви можете завжди довіряти? Звісно, друзям. Тому працівникам заводу пропонується залучати до роботи на підприємстві друзів і знайомих, бо в колі друзів, чим би ти не займався, ти можеш розраховувати на підтримку та задоволення. І підприємство виплачує за це додаткову премію.

Ще одна орієнтована на людей зміна - введення у соціальний пакет для працівників підприємства добровільного медичного страхування. За рахунок підприємства робітники отримують медичну страховку, яка включає консультацію фахівців при захворюванні, амбулаторно-поліклінічну допомогу, швидку медичну допомогу, безкоштовне отримання ліків, прописаних лікарем, і лікування у стаціонарі. Страхове покриття діє на території всієї України, тому отримати медичну допомогу працівники зможуть, і перебуваючи у відпустці, і гостюючи в родичів в іншому місті.

Усі ці зміни - лише початок, але вони вже дозволяють працівникам відчути впевненість у своєму роботодавці, гордість за підприємство.

Наразі компанія готується до початку "високого сезону", коли з українських ланів почнуть надходити свіжі овочі та фрукти. Їх необхідно дуже швидко переробити на смачну консервацію, бо це є запорукою якості і успішності компанії на ринку. Пік сезону цьогоріч згідно з виробничими планами стартує на початку серпня. До цього етапу заводчани підійшли вдумливо та педантично - для збільшення продуктивності і полегшення праці робітників було придбано два нових дозатори та закупорювальний апарат. Саме в цей період завод потребує максимальної кількості робочих рук - до 300 осіб. Частину працівників для роботи в "гарячий" період працевлаштовують сезонно. Нерідко люди, які відпрацювали один сезон, повертаються сюди знову наступного року. Для працівників із інших регіонів є затишний гуртожиток, а тих, хто живе у довколишніх селах, до роботи доставляють автобуси підприємства.

Лаборант вхідного контролю дільниці бланшування грибів Алла Гриценко влаштувалася на сезонну роботу на завод уже вдруге.

- Робота мені подобається. Моє завдання - оглянути гриби, що надійшли на дільницю й визначити відсоток придатної та непридатної сировини. Торік також працювала на цій дільниці. Коли розпочався нинішній сезон, мені зателефонували з відділу кадрів і запросили на роботу, - розповідає Алла Гриценко.

38-річний Віталій Савченко працює на підприємствах компанії «Верес» із 2003 року. Нині він обіймає посаду майстра дільниці бланшування грибів. Отримавши освіту технолога, він прийшов працювати на підприємство, що діяло в Черкаській області. Із часом Віталій перевівся на інше підприємство, однак зраджувати компанії «Вереc» не став.

Віталій розповів, що у його підпорядкуванні є декілька працівників, які, спробувавши себе на заробітках за кордоном, повернулися на завод, де працювали до цього.

- Це добрий показник, на мою думку, - говорить Віталій. - Якщо люди намагаються знайти себе в інших галузях та на інших підприємствах, а потім повертаються на рідний завод, це означає, що ми стаємо конкурентними на ринку праці.

Якщо вас цікавить робота в молодому й завзятому колективі, який із радістю навчається новому й безперервно вдосконалюється - зверніться до відділу кадрів Канівського заводу «Верес». Можливо, тут чекають саме на вас.

Підготувала Юлія ТАШАНЬ


28 грудня
>> Строительство элеваторов в Украине от лидера отрасли KMZ Industries
Далі...

6 березня
>> Закрити повітряний простір: депутати Канівської міської ради звернулися до світових лідерів
Далі...

30 січня
>> Хай-тек, лофт-стиль или модерн - Corf Mebel дарит без проблем
Далі...

13 січня
>> Организовываем идеальную систему хранения в гараже
Далі...

18 грудня
>> Затребувана послуга квітів з доставкою в сучасному світі
Далі...

11 грудня
>> Професійний чи самостійний переклад
Далі...

6 грудня
>> Одноразовые электронные сигареты в Харькове
Далі...

3 грудня
>> Хто вигадав суші і роли, які підкорили світ?
Далі...

21 серпня
>> Где в нашем городе найти лучший обменный пункт
Далі...

>> От Велотрейда вел - очень даже very well
Далі...

23 липня
>> Что такое ирландский паб: особенности, культура, традиции
Далі...

>> Как понять, что близкий человек — алкоголик, и как ему помочь?
Далі...

>> Клиника «Надія» вселяет надежду в человеческие сердца
Далі...

15 липня
>> Як вибрати і купити ємність для води
Далі...

>> Как купить акции Боинг на Форекс с нуля
Далі...

12 червня
>> «Самокатная» проблема в Казахстане: планируются жесткие меры
Далі...

10 червня
>> Карусельні двері українського виробництва - безперебійність функціонування, перевірена часом
Далі...

2 червня
>> Сучасний, потужний сідельний тягач - надійна основа бізнесу вантажоперевізника
Далі...

1 червня
>> Ежегодные ограничения движения автомобилей по украинским дорогам
Далі...


>> Ішли женці жито жати
  «Ішли  женці  жито  жати,  та    забули  серпи  взяти! Серпи  взяли, хліб  забули, Такі   вони  женці   бу`ли. Далі...


  © ПП “Канівська Пресс-група”
  © Концепція дизайну:
      ПП “Канівська Прес-група”
  © Дизайн, розробка сайту:
      РА “РЕКЛАМЕРА”



“ДНІПРОВА ЗІРКА”  
офіційна громадсько-політична газета   
м.Канева і Канівського району.  
Заснована 17 квітня 1921 року.  

Матеріали, надруковані в канівському тижневику “Дніпрова Зірка”  
є власністю видавця, захищені міжнародним і українським   
законодавством і не можуть бути відтворені у будь-якій формі   
без письмового дозволу видавця.  
При використанні наших публікацій посилання на газету обов’язкове.  
© Дніпрова зірка