Вівторок, 19 березня 2024 року 7:41
   Четвер, 14 березня 2024 року
  № 2024.11
 

Головна

Поточний номер
٠ Перша шпальта
٠ Тиждень
٠ Подробиці
٠ Суспільство
٠ Добра скриня

Фоторепортаж
Канівські блоги
Top-NET
Радіо “Канів”
Книгарня

Фотоконкурс
٠ Новий
٠ Архів

Редакція
Реклама
Передплата
Контакти
Безкоштовні оголошення
Де відпочити в Каневі

  Архів номерів

 

Реєстрація



Як ви оцінюєте якість послуг, що їх надає Канівське комунальне підприємство «Управління водопровідно-каналізаційним господарством» у співвідношенні до встановлених ним тарифів?
Найвища оцінка - високі тарифи відповідають високій якості послуг.
Середня оцінка - якість послуг терпима, тарифи могли б бути нижчими.
Низька оцінка - якість послуг незадовільна, нові тарифи суттєво б'ють по кишенях простих людей.
Результати


Курсы валют на PROext

Розробка фірмового стилю
Опубліковано: 25 травня

Розробка фірмового стилю, створення бренду в компанії "Sem-Ukraine"

Фірмовий стиль - це єдина система графічних форм і констант, підпорядкованих єдиній ідеології, концепції і стилістиці, які закладають основу всіх візуальних комунікацій бренду.

Саме фірмовий стиль дозволяє з ряду графічних знаків, форм, а також кольорів і відтінків сформувати єдиний цілісний образ бренду, який буде зберігати своє стилістична єдність і органічний характер в інформаційному, медійному та фізичному просторі. У той же час фірмовий стиль допомагає споживачеві швидше і простіше розпізнавати і запам'ятовувати бренд в умовах наростаючого інформаційного шуму і високу конкуренцію.

Елементи фірмового стилю в процесі створення бренду

Ефективний фірмовий стиль формується на перетині ідеології бренду, його ключових характеристик, загальної стилістики, а також їх знакового вираження. Розробка фірмового стилю передбачає визначення комплексу візуальних констант (констант фірмового стилю), які в подальшому будуть тиражуватися на всі носії фірмового стилю: документацію, поліграфічну та рекламну продукцію, вивіски та ін.).

Ім'я бренду

Назва торгової марки - найпотужніший її ідентифікатор, словесна константа, виконана в унікальному фірмовому зображенні. Саме назва дає основу для розвитку майбутнього логотипу, розробки фірмового стилю та створення бренду та спрощує подальше просування сайту.

Логотип

Логотип - це основний графічний ідентифікатор бренду, локалізує в собі максимум візуальної і вербальної семантики. Логотип є основоположним елементом і розробка фірмового стилю, починається саме з нього.

Колірна палітра

Єдина палітра фірмових кольорів є обов'язковим елементом фірмового стилю і дозволяє створювати і зберігати його єдність, забезпечувати присутність марення в просторі і на всіх рекламних, інформаційних та інших носіях.

Фірмова графіка

Унікальна фірмова графіка допомагає розкривати суть продукту і є важливою частиною створення бренду, наповнюючи його додатковими смислами, розкриваючи цінності, сутність і характер бренду. Саме фірмова графіка допомагає створювати неповторний фірмовий стиль, а також формувати і підтримувати єдність сприйняття бренду.

Функції і завдання фірмового стилю

Розробка фірмового стилю покликана вирішити цілий комплекс стратегічних завдань створення бренду.

Якісна диференціація бренду

Дизайн фірмового стилю покликаний підкреслити ваші ключові якості, оригінальність і конкурентну перевагу, а також будь-які інші важливі для клієнта характеристики вашої компанії або бренду.

Ефективна ідентифікація бренду

Фірмовий стиль дозволяє вашим клієнтам і партнерам ефективніше і набагато швидше ідентифікувати саме ваш бренд, що вкрай важливо в умовах всезростаючої конкуренції на ринку та допоможе у настройці пошукової реклами.

Підтримка іміджу

Розробка фірмового стилю, що відображає основні цінності і принципи функціонування вашого бізнесу, дозволяє розробити і підтримувати позитивний образ вашого бренду як надійного, довгострокового партнера.

Формування довірливого образу

Розробка фірмового стилю націлена на формування довіри до вашого бренду через формування та підтримки його позитивного іміджу, що апелює до базових і найбільш важливим для вашого клієнта цінностей.

Створення доданої вартості

Фірмовий стиль завжди формує відчуття додаткової цінності створюваного бренду, його тривалого й успішного існування на ринку, більш високої якості послуги, гарантії чудового результату - словом, всього того, за що клієнт готовий заплатити більше.

Замовити фірмовий стиль та створення бренду

Сильний, ефективний і перспективний бренд - це основний актив Вашого бізнесу. Тому і розрахунок вартості послуг з брендінгу і розробці фірмового стилю в кожному випадку проводиться індивідуально. Замовити розробку особистого бренду можна в студії інтернет маркетингу SEM Ukraine.


28 грудня
>> Строительство элеваторов в Украине от лидера отрасли KMZ Industries
Далі...

6 березня
>> Закрити повітряний простір: депутати Канівської міської ради звернулися до світових лідерів
Далі...

30 січня
>> Хай-тек, лофт-стиль или модерн - Corf Mebel дарит без проблем
Далі...

13 січня
>> Организовываем идеальную систему хранения в гараже
Далі...

18 грудня
>> Затребувана послуга квітів з доставкою в сучасному світі
Далі...

11 грудня
>> Професійний чи самостійний переклад
Далі...

6 грудня
>> Одноразовые электронные сигареты в Харькове
Далі...

3 грудня
>> Хто вигадав суші і роли, які підкорили світ?
Далі...

21 серпня
>> Где в нашем городе найти лучший обменный пункт
Далі...

>> От Велотрейда вел - очень даже very well
Далі...

23 липня
>> Что такое ирландский паб: особенности, культура, традиции
Далі...

>> Как понять, что близкий человек — алкоголик, и как ему помочь?
Далі...

>> Клиника «Надія» вселяет надежду в человеческие сердца
Далі...

15 липня
>> Як вибрати і купити ємність для води
Далі...

>> Как купить акции Боинг на Форекс с нуля
Далі...

12 червня
>> «Самокатная» проблема в Казахстане: планируются жесткие меры
Далі...

10 червня
>> Карусельні двері українського виробництва - безперебійність функціонування, перевірена часом
Далі...

2 червня
>> Сучасний, потужний сідельний тягач - надійна основа бізнесу вантажоперевізника
Далі...

1 червня
>> Ежегодные ограничения движения автомобилей по украинским дорогам
Далі...


>> Ішли женці жито жати
  «Ішли  женці  жито  жати,  та    забули  серпи  взяти! Серпи  взяли, хліб  забули, Такі   вони  женці   бу`ли. Далі...


  © ПП “Канівська Пресс-група”
  © Концепція дизайну:
      ПП “Канівська Прес-група”
  © Дизайн, розробка сайту:
      РА “РЕКЛАМЕРА”



“ДНІПРОВА ЗІРКА”  
офіційна громадсько-політична газета   
м.Канева і Канівського району.  
Заснована 17 квітня 1921 року.  

Матеріали, надруковані в канівському тижневику “Дніпрова Зірка”  
є власністю видавця, захищені міжнародним і українським   
законодавством і не можуть бути відтворені у будь-якій формі   
без письмового дозволу видавця.  
При використанні наших публікацій посилання на газету обов’язкове.  
© Дніпрова зірка