Середа, 17 жовтня 2018 року 8:26
   Четвер, 20 вересня 2018 року
  № 2018.075.076
 

Головна

Поточний номер
٠ Перша шпальта
٠ Тиждень
٠ Подробиці
٠ Суспільство
٠ Добра скриня

Фоторепортаж
Канівські блоги
Top-NET
Радіо “Канів”
Книгарня

Фотоконкурс
٠ Новий
٠ Архів

Редакція
Реклама
Передплата
Контакти
Безкоштовні оголошення
Де відпочити в Каневі

  Архів номерів

 

Реєстрація



Об’єднання територіальних громад – це…
КРОК ДО ФОРМУВАННЯ в Україні громадянського суспільства, підвищення відповідальності простих громадян за долю свого краю та їх більш активної участі в місцевому самоврядуванні
НЕ цікавить
ПОЖИВЕМО - побачимо
ПОРОЖНЯ ЗАТІЯ, нічого доброго від неї не варто очікувати
ПСЕВДОРЕФОРМА, черговий відволікаючий маневр влади з метою затуркати людям голову, а самим продовжувати красти
РЕАЛЬНИЙ СПОСІБ покращити життя людей, зробити об’єднані громади заможнішими
Результати


Курсы валют на PROext

Маркетплейс Авто.Про - місце, в якому зосереджено все що потрібно автолюбителю

логоМаркетплейс - один з найперспективніших інструментів сучасного бізнесу. Інструментом його можна назвати тому, що він включає в себе практично все необхідне для продажу товарів, реклами і сортування. Саме поняття має на увазі майданчик в мережі, на базі якої кооперується безліч продавців, і вони ж визначають цінову політику всередині майданчика.

Одним із прикладів маркетплейсу в сфері продажу автомобільних запчастин є https://avtopro.ua - один з лідерів електронних продаж в Україні, серед магазинів, що працюють в сфері продажу запчастин для автотранспорту.

Сьогодні торговельні майданчики в мережі можуть гарантувати продавцям наступне:

  • товари будуть побачені потенційними клієнтами;
  • сам клієнт вже готовий до покупки і знає, що йому потрібно (як правило, маркетплейси мають вузьку спеціалізацію);
  • банківські послуги та послуги доставки часто інтегровані на одній сторінці;
  • швидке рекламне просування;
  • продавець отримає статистичні дані і зможе спланувати своє подальше просування.

Для ринку автозапчастин подібні майданчики важливі тому, що клієнт може в режимі реального часу отримувати актуальну інформацію. Наприклад, Авто.Про має відділ, що займається експертизою і сортуванням даних. Покупець, який переглядає каталог, може дізнатися про аналоги кожної із запчастин, вивчити таблиці сумісності і купити саме те, що повинно бути встановлено на його автомобіль.

Чому співпраця з маркетплейсамі вигідно

Оскільки магазинів запчастин досить багато не тільки в цифровому просторі, потенційний клієнт, залучений і без того дорогої рекламою, після вивчення вашого каталогу відправиться порівнювати його з іншими. Якщо ж безліч пропозицій зосереджені на одній сторінці і їх можна легко впорядкувати, значимість вашої пропозиції в очах автолюбителя буде вище, і він напевно повернеться до пропонованої вами запчастини. При цьому немає необхідності витрачати багато грошей на рекламу - тепер все, що потенційний клієнт може шукати, зосереджено в одному інформаційному просторі.//При цьому ціни в електронному каталозі Avto.Pro на порядок нижчі за ті, які можна побачити в офлайн магазині. Продавцеві не потрібно оплачувати роботу цілого штату співробітників. Значну роль тепер гратимуть люди, які будуть спілкуватися з автолюбителем. Це означає, що продавець може повністю зосередитися на роботі з клієнтами і підвищення оборотів продажів.

Платформа, відкрита для всіх

Крім очевидних плюсів для великих магазинів і окремих постачальників, Авто.Про буде корисний і тим, хто просто хоче позбутися від надлишків. Почати продавати можна лише кількох кліків. На цьому торговому просторі відіграє роль лише здатність окремої людини надати товар за вигідною для покупця ціною і продати його так, щоб покупець повернувся знову.

Кількість переглядів електронного каталогу Авто.Про переступило позначку в 40 тисяч. При цьому рівень попиту тримається на дуже високому рівні, так що ви можете бути впевнені в тому, що пропоновані вами запчастини будуть побачені і куплені.


13 жовтня
>> Выбираем в интерьер качественную итальянскую мебель
Далі...

5 жовтня
>> Инсталляционные системы: плюсы использования
Далі...

29 вересня
>> Любви все возрасты покорны! А как насчет секса?
Далі...

>> Гольфи вище коліна: краще рішення для зими
Далі...

4 вересня
>> Светодиодные лампы для авто и их особенности
Далі...

16 серпня
>> Горящие туры на Сейшельские острова из Киева
Далі...

13 серпня
>> Как заправить струйный принтер самостоятельно
Далі...

30 липня
>> Арсеній ЯЦЕНЮК про ініціативи РФ в Гельсінкі: Україна не прийме жодних таємних планів стосовно Донбасу і Криму
Далі...

26 липня
>> Доставка цветов - лучший способ проявить внимание и любовь
Далі...

25 липня
>> Авангард в интерьере ресторана: неповторимый стиль и уникальный дизайн
Далі...

>> Деликатная мужская проблема: решение должно быть немедленным
Далі...

17 липня
>> Как проверить качество кофе?
Далі...

>> Самое главное о фитнесе
Далі...

8 липня
>> Цифровий друк або офсет
Далі...

28 червня
>> Детали и запчасти с авторазборки Митсубиши (Mitsubishi)
Далі...

14 червня
>> Выбираем лучший мотоблок - обзор новинок в Украине
Далі...

13 червня
>> Зачем обращаться в клининговую компанию
Далі...

>> Оптимальні варіанти роботи в Польщі для жінок з вищою освітою
Далі...

30 травня
>> Технический перевод в бюро переводов онлайн Мультиглот
Далі...



  © ПП “Канівська Пресс-група”
  © Концепція дизайну:
      ПП “Канівська Прес-група”
  © Дизайн, розробка сайту:
      РА “РЕКЛАМЕРА”



“ДНІПРОВА ЗІРКА”  
офіційна громадсько-політична газета   
м.Канева і Канівського району.  
Заснована 17 квітня 1921 року.  

Матеріали, надруковані в канівському тижневику “Дніпрова Зірка”  
є власністю видавця, захищені міжнародним і українським   
законодавством і не можуть бути відтворені у будь-якій формі   
без письмового дозволу видавця.  
При використанні наших публікацій посилання на газету обов’язкове.  
© Дніпрова зірка