|
Люди готові платити, але за реальну роботу, а не за фікцію | Автор: | № від 2 вересня 2024 року |
ГРОМАДСЬКИЙ ІНТЕРЕС >>>>>
У народі існує приказка: скупий платить двічі. Можна продовжити: нерозумний платить тричі, а канівчани, які проживають в багатоквартирних будинках, що їх обслуговує КП "ЖЕК", платять регулярно і багато. При цьому іноді не знаючи, за що...
Поясню свою думку. Згідно з угодою, Канівське КП "ЖЕК" здійснює техобслуговування внутрішньобудинкових систем в нашому п'ятиповерховому будинку №3 по вул. Героїв Дніпра в Каневі. За це ми, жильці, сплачуємо чималу суму на рік. Сплачуємо справно, чітко у визначений термін, у повному обсязі саме ту суму, яку прописує в платіжках ЖЕК. До прикладу, в угоді на 2025 рік ЖЕК на цю статтю заклав суму 74 222 грн. 83 коп.
Чималі гроші. Але перед тим, як платити хочу вам, шановні читачі, задати питання. Будь-яка серйозна справа, в тому числі, й "технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, електропостачання, газопостачання" передбачає дотримання певної процедури - чи не так? Зокрема:
- офіційне закріплення конкретного майстра (спеціаліста, контролера) за конкретним будинком з указанням його прізвища, імені, по-батькові, контактного телефона;
- доведення до відома жильців посадових обов'язків цього майстра (спеціаліста), тобто які види робіт в які дні тижня (місяця, року) і протягом якого часу він має їх виконувати у нашому будинку;
- затвердження і оприлюднення графіка, за яким він має регулярно з'являтися на своєму робочому місці, тобто в нашому будинку і т.д.
Усе це є? Усього цього немає. Про це жильці нашого будинку, як кажуть, ні сном, ні духом не знають.
Кожен з нас готовий заприсягтися, що жодного майстра чи спеціаліста, який би періодично приходив і перевіряв, контролював, обслуговував внутрішньобудинкові системи, протягом року в нашому будинку ніхто не бачив. За винятком кількох днів, коли восени запускається система опалення будинку, та випадків, коли виникає аварійна ситуація ("потекла" водяна труба або "заіскрила" проводка біля бойлера). Причому за "аварійку" жильці іноді платять окремо.
Виникає цілком резонне запитання: навіщо ми сплачуємо за "технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем", якщо в нашому будинку РЕГУЛЯРНО ці системи ніхто не обслуговує? На 2025 рік заломили понад 74 000 грн. За що ми заплатимо ці гроші? Відповіді немає.
На мою думку, жильцям нашого будинку слід звернутися до Канівської міської ради з вимогою створити депутатську комісію, яка б ретельно розібралася з тарифами КП "ЖЕК", провела перевірку не лише в конторі КП "ЖЕК", а й конкретно в нашому будинку, зокрема, взяла покази жильців, розібралася з тарифами, з'ясувала, де ЖЕК законно бере з нас гроші за роботу своїх спеціалістів, а де, можливо, займається приписками, та притягла до відповідальності винних.
Ми готові платити. Але за реальну роботу, а не за фікцію.
Анатолій КУЛІНІЧ, мешканець буд. №3 по вул. Героїв Дніпра в Каневі
(A) |
|