Четвер, 2 травня 2024 року 9:38
   Четвер, 25 квітня 2024 року
  № 2024.17
 

Головна

Поточний номер
٠ Перша шпальта
٠ Тиждень
٠ Подробиці
٠ Суспільство
٠ Добра скриня

Фоторепортаж
Канівські блоги
Top-NET
Радіо “Канів”
Книгарня

Фотоконкурс
٠ Новий
٠ Архів

Редакція
Реклама
Передплата
Контакти
Безкоштовні оголошення
Де відпочити в Каневі

  Архів номерів

 

Реєстрація



Як ви оцінюєте якість послуг, що їх надає Канівське комунальне підприємство «Управління водопровідно-каналізаційним господарством» у співвідношенні до встановлених ним тарифів?
Найвища оцінка - високі тарифи відповідають високій якості послуг.
Середня оцінка - якість послуг терпима, тарифи могли б бути нижчими.
Низька оцінка - якість послуг незадовільна, нові тарифи суттєво б'ють по кишенях простих людей.
Результати


Курсы валют на PROext

Компанія «Нібулон» хоче збудувати на лівому березі Дніпра зерновий термінал
Автор: №56 від 19 березня 2010 року
   У п’ятницю, 12 березня ц.р. у Канівському міськвиконкомі пройшла зустріч громадськості міста, депутатів міськради з представниками сільськогосподарської компанії «Нібулон», яка має намір збудувати на лівому березі Дніпра на території Канева (район старого мосту, площа території близько 5 га) термінал для попередньої обробки та перевантажування зернових, а також подальшого їх транспортування Дніпром до місця призначення. Як заявили представники компанії, проект будівництва терміналу було розроблено з метою ефективного використання транзитних можливостей Дніпра та відродження судноплавства на цій річці. Для Канева очевидною вигодою, за словами представників компанії, є доходи від сплати податків підприємства та допомога у вирішенні різних соціальних проблем.
   Деяких депутатів насторожили масштаби будівництва майбутнього терміналу та його потужність. За їхніми словами, на території Канівщини вже працюють два великі підприємства, — ЗАТ «Укршампіньйон» та «Наша ряба», — ставлення канівців до яких неоднозначне. Представники «Нібулону» запевнили громадськість, що працюватиме компанія чесно і відкрито, дотримуючись чинного законодавства, у т.ч. і щодо захисту навколишнього середовища. Пообіцяли також проводити активну діяльність у соціальній сфері: допомагати школам, лікарні, відремонтувати під’їздні дороги до терміналу. Розглядається також можливість відновлення залізничного сполучення до станції «Ліпляве».
   Представники Шевченківського Національного заповідника нагадали, що територія, на якій хочуть збудувати термінал, є зоною регульованої забудови. Головний архітектор міста І.Ренькас зазначив, що споруди терміналу будуть мати значно сучасніший вигляд, аніж ті руїни, які сьогодні бовваніють на лівому березі. Зрештою, можна використати зелені насадження і терміналу не буде видно з оглядового майданчика заповідника. Перед тим, як розглядати проект забудови і ближче познайомитися з діяльністю компанії «Нібулон», ініціативна група з Канева планує відвідати населені пункти в інших районах, де розташовано промислові потужності підприємства, передає Тетяна Семенюк.
 
   Перевантажувальний термінал зернових та олійних культур на річковий транспорт
   Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство «НІБУЛОН» (ТОВ СП «НІБУЛОН») – один з найбільших національних сільськогосподарських товаровиробників, який обробляє 70 тис. га землі, яку орендує у 25 тис. власників землі, та вирощує понад 230 тис. тонн зернових та олійних культур; національний інвестор.
   ТОВ СП «НІБУЛОН» є ровесником незалежної України і за цей час пройшло шлях від невеликої фірми до компанії з широкою мережею філій, що нараховує 36 підрозділів у 10-ти областях України.
   Нинішні пріоритети ТОВ СП «НІБУЛОН» у зерновому бізнесі спрямовані на технологічне переобладнання діючих і будівництво нових підприємств зі зберігання, доведення до товарних кондицій та відвантаження сільгосппродукції у регіонах України.
В 2009 році ТОВ СП „НІБУЛОН” почало реалізацію  наймасштабнішого за 18 років роботи підприємства інвестиційного проекту вартістю 150 млн. доларів США. Проект включає: бу-дівництво 8 елеваторів та річкових терміналів із зага-льним обсягом одночасного зберігання зерна близько 500 тис. тонн і створення власного флоту — будівництво 24 барж змішаного плавання „річка-море” водотонажністю 4,5 тис. тонн, будівництво і придбання 14 річкових та морських буксирів, що значно здешевить витрати логістики та розвантажить транспортні магістралі.
Реалізація цього проекту відновить роботу Дніпроського річкового транспортного вузла. В першу чергу виграють сільгосптоваровиробники, для яких закупівельні ціни будуть близькі до цін морських портів України.
   ТОВ СП «НІБУЛОН» в 2009 році вже збудував та увів в експлуатацію два елеватори в м.Глобине та с.Ромодан Миргородського району Полтавської області та річковий термінал в селі Вітове Чигиринського району Черкаської області, розпочато будівництво річкового терміналу в м.Кам’янка-Дніпровська Запорізької області. За короткий термін освоєно більше 300 млн. грн. На будівництві комплексів було задіяно 146 підрядних організацій з 22 областей України.
   У рамках цього проекту в місті Канів Черкаської області в 2010 році передбачається розміщення перевантажувального терміналу з відвантаження зернових та олійних культур на річковий транспорт, який буде розміщений на земельній ділянці орієнтовною площею 5 га в промисловій зоні м.Канів на лівому березі річки Дніпро.
   Передбачене виробництво складається з наступних технологічних операцій:
   - прийом із залізничного та автомобільного транспорту сільськогосподарської продукції;
   - доведення сільськогосподарської продукції до товарних кондицій (сушіння, очищення);
   - відвантаження сільськогосподарської продукції на річковий, залізничний та автомобільний транспорт.
   Високотехнологічний перевантажувальний термінал в місті Канів матиме об’єм одночасного зберігання зерна 73 тис. тонн, потужність відвантаження на водний транспорт — 5 тис. тонн зерна на добу, технологічна потужність сушіння — 3 тис. тонн зерна за добу.
   Для зменшення негативного впливу на об’єкти довкілля будуть впроваджені наступні заходи:
   - закрита технологія транспортування зернових вантажів;
   - очищення запиленого повітря, яке відводиться від вузлів перевантажень, в пилоочисному устаткуванні з ефективністю очистки 95% та більше;
   - очищення господарсько-побутових та дощових стічних вод в локальних очисних спорудах;
   - використання суднонавантажувача з ефективною системою пилогасіння;
   - благоустрій та озеленення території.
   На перевантажувальному терміналі застосовуватиметься найсучасніше зерноочисне, перевантажувальне та пиловловлююче обладнання із країн: Данії, Великої Британії, Німеччини та США.
Сучасний перевантажувальний термінал, який побудує ТОВ СП „НІБУЛОН” в м.Каневі буде окрасою місця його розташування, після його будівництва на лівому березі зникнуть чагарники, недобудовані та напівзруйновані будівлі.
   Будівництво та експлуатація перевантажувального терміналу буде сприяти від-новленню судноплавства на Дніпрі, підвищенню прибуткової частини місцевого бюджету за рахунок збільшення податкових відрахувань до соціальних фондів, покращенню соціально-економічної атмосфери регіону, а також буде створено додатково 120 робочих місць для місцевого населення.
   Додаткову інформацію можна отримати за адресою: м. Миколаїв, вул. Фалєєвська, 9-Б, тел. (0512) 37-23-44, (0512) 58-04-20.
О.О. Вадатурський, генеральний директор ТОВ СП „НІБУЛОН”
Dulitl, 17 березня 2010, 14:46

  Интересно девки пляшут. Тоисть хорошо заливают. Посмотрим, чем закончится история с очередной вонючкой в черте города. Знать бы, когда сюда придёт что-нибудь нормальное - не отруйное, не опасное, не вонючее, а просто нужное людям.


offset, 19 березня 2010, 09:23

  нуууууууу....я за !


utilizator, 20 березня 2010, 06:41

  гнать їх утришиї, благодєтєлей хрєнових, подохнемо скоро од їх нібелунгів, чікенів і мухоморів
наче медом їм у Каневі намазано - ГНАТЬ я сказав!!!!!! а люди вуха розвісили, як телята


Kaola, 21 березня 2010, 19:16

  Прочитав статью с перечислением всех плюсов от строительства элеватора в Каневе, поискала в И-нете информацию о минусах, о которых «Нибулон» умалчивает. Вот какое воздействие на окружающую среду оказывают подобные зерноперерабатывающие предприятия:
1. В результате очистки зерна происходят пылевые выбросы, достаточно сильно загрязняющие атмосферу и вредные для здоровья.
2. При сжигании лузги от семечек подсолнуха образуются канцерогены (вещества, вызывающие рак), тоже попадающие в воздух.
3. Происходит задымление окружающей территории (и соответствующий запах) при сжигании отходов производства.
4. Загрязнение сточных вод, а в результате и Днепра, и подземных вод (т.к. все мы знаем, куда в итоге попадают стоки) нефтепродуктами, которые в свою очередь тоже канцерогенны и вообще опасны для здоровья.
5. Выбросы оксидов серы и азота при сжигании топлива в котельной.
6. Большое количество грузовиков-зерновозов будет загрязнять воздух выхлопами и разбивать и без того «убитые» дороги.
Учитывая, что элеватор додумались строить прямо в городе (сколько там метров до левого берега), все эти «прелести» мы и наши дети вкусим в полном объеме! А что, у каневчан много лишнего здоровья? Или недостаточный процент онкологических заболеваний по району? Тут подумать надо, стоит ли оно того: ради сотни рабочих мест жертвовать здоровьем ВСЕХ жителей города (я уже не говорю про природу, пляжи, тишину и т.д.)? И думать быстрее, пока «наверху», как обычно, без нас все не решили. Может, если найдется достаточно единомышленников, устроить какие-нибудь акции протеста? Или связаться с инициативной группой каневчан, о которой упоминают в статье?


utilizator, 23 березня 2010, 08:52

  до КАОЛА
додам, що при зберіганні зерна (а його в темріналах, припускаю, таки зберігатимуть - бо навіщо тоді термінал, можна було б просто - з машини на баржу), отже, якщо зерно зберігатимуть, то його обовязково протруюватимуть, тобто оброблятимуть фунгіцидами-гербіцидами, аби його за час зберігання не згриз пацюк або не вразив грибок, а якщо так, то слід зауважити, що при хімобробці десятків й сотень тонн зерна отрута потраплятиме в повітря, а від дніпробудівського пірсу на лівому березі, де планує будуватись НІБУЛОН, до пристані "Канів" та автовокзалу, де завжди скупчення людей, всього 840 метрів, а до площі Комсомолу, що в центрі Канева, ще плюс 300 м - це навіть не Ряба чи Шампіньйон, які за кілька кілометрів, це - НАБАГАТО СТРАШНІШЕ. Гуртуйтеся, канівці, протестуйте, пишіть в газети, робіть будь-що, але приходу нового "інвестора" не допустіть!!!
Каола, почитайте в неті не перші 10 стор., які викидає Гугль на слово "НІБУЛОН", а копніть глибше - там таке....


Kaola, 23 березня 2010, 19:55

  Utilizator
Можно я процитирую Ваш пост на сайте kaniv.net ? Я и там написала про «Нибулон» в комментариях к статье, т.к. на сайте живо обсуждают эту новость. Очень надеюсь, что откликнутся активные каневчане, ибо по одному мы ничего не добьемся. К сожалению, далеко не у всех есть Интернет, многие люди просто не в курсе, что это вообще за штуку такую собрались строить. Узнали об этом из статьи в газете, где так радужно все расписано – и про рабочие места, и про безопасность для экологии, и про помощь городу… И думают, что Канев облагодетельствовать хотят. На самом деле нужно требовать, чтобы терминал строили подальше от города. И начинать делать это как можно скорее, т.к. «Нибулон» очень быстро возводит свои зернохранилища, как только получит разрешение. За 2009-2010 гг терминалов этих вдоль Днепра появилось и появляется – как грибов после дождя. Поэтому я и интересуюсь, как можно связаться с инициативной группой. Можно устроить митинг с плакатами; расклеить листовки с разъяснениями, чем грозит населению столь близкое соседство с зернохранилищем; организовать сбор подписей жителей Канева против строительства терминала на территории города и с ними обратиться к городской администрации. Ведь те, кто у власти, тоже имеют семьи, и наверняка не захотят, чтобы их дети дышали отравленным воздухом и пили отравленную воду! По идее возглавить это движение должны люди, уважаемые в городе, которых хорошо знают, чтобы народ к их мнению прислушивался. Может Вы – один из таких людей? Я живу в Каневе меньше года и, к сожалению, знакома еще пока с немногими каневчанами, но собираюсь прожить здесь всю жизнь и не могу оставаться равнодушной к варварскому отношению к городу, его жителям, его природе. Поэтому готова участвовать во всех мероприятиях, направленных на защиту Канева.




30 квітня
>> Який біль знімає кетопрофен?
Далі...

28 грудня
>> Строительство элеваторов в Украине от лидера отрасли KMZ Industries
Далі...

6 березня
>> Закрити повітряний простір: депутати Канівської міської ради звернулися до світових лідерів
Далі...

30 січня
>> Хай-тек, лофт-стиль или модерн - Corf Mebel дарит без проблем
Далі...

13 січня
>> Организовываем идеальную систему хранения в гараже
Далі...

18 грудня
>> Затребувана послуга квітів з доставкою в сучасному світі
Далі...

11 грудня
>> Професійний чи самостійний переклад
Далі...

6 грудня
>> Одноразовые электронные сигареты в Харькове
Далі...

3 грудня
>> Хто вигадав суші і роли, які підкорили світ?
Далі...

21 серпня
>> Где в нашем городе найти лучший обменный пункт
Далі...

>> От Велотрейда вел - очень даже very well
Далі...

23 липня
>> Что такое ирландский паб: особенности, культура, традиции
Далі...

>> Как понять, что близкий человек — алкоголик, и как ему помочь?
Далі...

>> Клиника «Надія» вселяет надежду в человеческие сердца
Далі...

15 липня
>> Як вибрати і купити ємність для води
Далі...

>> Как купить акции Боинг на Форекс с нуля
Далі...

12 червня
>> «Самокатная» проблема в Казахстане: планируются жесткие меры
Далі...

10 червня
>> Карусельні двері українського виробництва - безперебійність функціонування, перевірена часом
Далі...

2 червня
>> Сучасний, потужний сідельний тягач - надійна основа бізнесу вантажоперевізника
Далі...


>> Ішли женці жито жати
  «Ішли  женці  жито  жати,  та    забули  серпи  взяти! Серпи  взяли, хліб  забули, Такі   вони  женці   бу`ли. Далі...


  © ПП “Канівська Пресс-група”
  © Концепція дизайну:
      ПП “Канівська Прес-група”
  © Дизайн, розробка сайту:
      РА “РЕКЛАМЕРА”



“ДНІПРОВА ЗІРКА”  
офіційна громадсько-політична газета   
м.Канева і Канівського району.  
Заснована 17 квітня 1921 року.  

Матеріали, надруковані в канівському тижневику “Дніпрова Зірка”  
є власністю видавця, захищені міжнародним і українським   
законодавством і не можуть бути відтворені у будь-якій формі   
без письмового дозволу видавця.  
При використанні наших публікацій посилання на газету обов’язкове.  
© Дніпрова зірка