Новий директор КП "Авто-Ріка" М.Слюсаренко: «Головне завдання нашої команди - вивести підприємство з боргів» | Автор: | № від 29 листопада 2013 року |
БЛІЦ-ІНТЕРВ'Ю >>>>>
Нещодавно новим директором КП "Авто-Ріка" було призначено Михайла Слюсаренка. Про те, з яким настроєм він приступає до виконання своїх посадових обов'язків, та які має плани, дізнавалася наша кореспондентка
- Пане Михайле, в якому стані Вам дісталося приміщення «Авто-Ріки»?
- Раніше тут не було справжнього господаря, який би постійно перебував на місці і до-глядав за приміщенням. Опалення на другому поверсі не працює. Внаслідок тривалих дощів та затікань на стінах з'явився грибок. Попередні власники лишили великі борги за опалення, також існують борги за продукцію, яка використовувалася для приготування страв у колишньому кафе "Ав-то-Ріка" перед постачальниками. Так що роботи чимало.
- Що плануєте першочергово?
- Головне завдання нашої команди - це виведення під-приємства з боргів. Окрім цього, наразі ведеться ремонт кафе. Головний акцент у ньому буде зроблено на кухні. Їжа буде виготовлятися з якісних продуктів за радянськими ГОСТами. Ми прагнемо, щоб люди знали, що тут їсти безпечно і смачно. При цьому ціни будуть помірними. Нове кафе буде якісно відрізнятися від усіх закладів харчування, які працювали у Каневі донині.
- На засіданні сесії міської ради Ви обмовилися про необхідність відкриття ігрового закладу для дітей. Що саме плануєте зробити в цьому напрямку?
- Наразі ми шукаємо інвесторів, які б погодилися зробити у приміщенні автовокзалу дитячу кімнату. Якщо інвесторів не вдасться знайти, то будемо робити цю кімнату власними силами. Це буде місце, де батьки зможуть залишити своїх дітей на кваліфікованих педагогів та вихователів. Там діти будуть дивитися мультфільми, грати у розвиваючі ігри, словом, матимуть цікаве дозвілля. Тим часом батьки зможуть пообідати у кафе, не хвилюючись про власних дітей. Окрім цього, необхідно облагородити територію "Авто-Ріки", як зовні, так і всередині приміщення. Вже цієї зими ми плануємо зробити на території підприємства ковзанку, а навесні - майданчик для катання на роликових ковзанах.
- У Каневі побутують плітки про те, що Ви нібито просто будете здавати приміщення і отримувати від цього прибуток. Ваш коментар?
- Справа в тому, що надання приміщень в оренду - один з методів отримати кошти, необхідні на виведення підприєм-ства з кризи. Просто здавати приміщення в оренду можуть усі. Наше завдання - якісно використати виручені кошти. За них ми плануємо розрахуватися з боргами і почати реалізовувати свої плани у сфері розваг та дозвілля. Також маємо плани і в туристичній сфері, та про це трохи згодом.
- У який термін плануєте вивести підприємство з кризи?
- Процес виведення під-приємства з боргів досить складний. Однак моя команда вже має досвід виведення підприємств із кризових періодів в інших містах. Оскільки підприємство комунальне, то це нас певним чином обмежує, проте за нашими сподіваннями вже за рік воно має стати прибутковим. Ми маємо досвід і фінансові можливості, наразі шукаємо кваліфікованих кад-рів, яких бракує. Ми готові до співпраці з людьми, які небайдужі до майбутнього Канева. І головне, ми люди, які звикли доводити справу до кінця. Це наша принципова позиція.
Спілкувалася Ілона БУЦ |